9 Temmuz 2017 Pazar

Simlish ~ Sim Dili




  1. Sul Sul ~ Merhaba.
  2. Oh Feebee Lay ~ Açım.
  3. Nooboo ~ Bebek
  4. Lalo ~ Süt
  5. Checkmar ~ Şah Mat.
  6. Za Woka Genava ~ Bence çok seksisin.
  7. Ooh Be Gah ~ Çok iyi.
  8. Woofum ~ Köpek
  9. Dag Dag ~ Güle güle.
  10. Xor ~ Olmak
  11. Choo Wagga Choo Choo ~ Bir şeyler yolunda.
  12. Whippna Choba Dog ~ Havalı.
  13. Sulsul! Plerg Majah Bliff ~ Hey! Bir şeyler yapabilir miyim?
  14. Sherb ~ Çalkala.
  15. Gerb Woof Em ~ Buraya gel.
  16. Sass Awrful ~ Bu müthiş.
  17. Badeesh/Vadish ~ Teşekkürler.
  18. Blursh! Meshaloob! Blursh! ~ Afedersin. Çekil yolumdan!
  19. Zor ~ Daha fazla.
  20. Dooby Zession ~ Patlama!
  21. Minicule ~ Kedi
  22. Ah van vusual Cummuns nala ~ Hey, ne yapıyorsun?
  23. Arriba chandler ~ TV'deki sunucu çok sıkıcı.
  24. Araganda ~ Uzaklaş!
  25. Awasa Poa ~ Sıkıldıım.
  26. Atohtah ~ Çiş yapmaya gitmeliyim. :d
  27. Bum Bum ~ Bu eğlenceli!
  28. Bloo Bagoo ~ Hey, n'aber?
  29. Baba ~ Ben hamileyim.
  30. Boobasnot ~ Senden hoşlanmıyorum.
  31. Cuh Teekaloo ~ Hey, nasıl gidiyor.
  32. Depwa Spanewash Depla Blah ~ Sen, evet sen. Defol!
  33. Dis Womph Es Fredesche ~ Bu yemek çok lezzetli.
  34. Elicanto ~ İyi gözüküyorsun.
  35. Geelfrob ~ Görüşürüz!
  36. Huree ~ Yoruldum.
  37. Hooba Noobie ~ N'aber ?
  38. Nicloske Ga Gloope ~ Beni alması için bir taksi çağırmalıyım.
  39. Shoo Flee ~ Bir sorun var.
  40. Veena Fredishay ~ Hadi oynayalım!
  41. Mychuno ~ Bingo.
  42. Uhh shamoo ralla poo ~ Çok sıkıldım.
  43. Renato! Renato! ~ Defol!
  44. Fink Plamimbo's ~ Pembe flamingo


Ekstra,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder