28 Mayıs 2017 Pazar

Sana da Günaydın Güneş Kardeş

 Saat 12, yataktan çıkmak o kadar zor ki. Bir de gece uyku tutmadıysa.. Of. Yaklaşık on gündür falan siteyle ilgilenemedim. Aklımdan da çıkmıyor hani, artık girsem de şundan bundan yazsam biraz diye. Bahsetmek istediğim o kadar konu var ki.



 Geçenlerde bir müzik sitesine yazarlık için başvurmuştum. Alındığım haberi geldiğinden beri de buraya yazamaz oldum. Öncelikle biraz aktif gözükeyim ki adamlar, ne aldım ben ya, demesin. Neyse ki o konuyu hallettiğimi ve bir düzen tutturduğumu düşünüyorum. Biyografi yazarlığı ve fotoğraf albümü için girmiş olsam da, bazı şarkıların çevirilerini yapıp müzik hakkında birkaç makale de yazdım. Site hoşuma gidiyor, tek olumsuz yönde düşündüğüm şey, düzeninin biraz kalabalık olması. Her neyse. Siteye buradan ulaşabilirsiniz.

 Onun dışında, Ramazan geldi, hoşgeldi.♡ Toplumca yapılan şeylerde, ne kadar güçlü ve aslında istesek birlik içinde olabileceğimizi gösteriyor bana. Şu an yeryüzündeki birçok müslüman oruç tutuyor ve dil farklılıklarını, ırk farklılıklarını bir kenara bırakarak 'Ramazandayız.' diyebiliyor. Bu bana, bir yerde toplansak ve zıplasak dünyayı dahi yerinden oynatırız gibi geliyor. Birlik olmanın gücü adına en azından.

 Blogsözlük, bize rozet tasarlamış. Ne de iyi yapmış. Sitemin sağ üst köşesinde yerini aldı benimki de. Ayrıca o kasar çok sevimli geliyor ki, insanı bir nevi teşvik de ediyor hani.

 Tüm bunların dışında LYS'ye oldukça az kaldı. Sınavdan sonra yapmak istediğim tüm her şey adıns sınavın hızlıca gelip geçmesini istiyorum fakat bir de şu var ki hâlâ ve hâlâ hazır değilim. Bu ikinci sınava girişim olacak ve umarım bu koskoca yıl, çöp olmuş olmaz. Ygs ile kendimi az buçuk rahatlamış hissetsem de LYS'nin de var olduğu tüylerimi diken diken etmeye yetiyor.

 Ne yazık ki sınav eğer kötü geçerse bunun bilinciyle ve vicdanıyla yazım ve ondan sonraki zamanımda sürekli dert edeceğim bir şey ortaya çıkacak. Halbuki yapmak istediğim birkaç şey var. Meselâ dil öğrenmek, ki bunu gerçekten istiyorum. Başlangıcı fransızca ile yapacağım. Ardından rus alfabesini öğrenmek gibi bir planım var. Ardından rusçaya ilerlemek. Sonraki planım, ah tabii ki de diziler ve filmler. En önemlisi kitaplar. Beden dilini de öğrenmek istiyorum, ayrıca katılmak istediğim birkaç kurs daha var. Tabii bir de bloguma ve yazarlık yaptığım bloga yoğunlaşmak.

 Filmler demişken, bir yıldır beklediğim Karayip Korsanları serisinin 5. filmi iki gün önce vizyona girdi! Her ne kadar gitmek için yanıp tutuşsam da açken ben ben değilim ve o kadar yolu göze alamıyorum.

 Böyle diyelim, bunlardan bahsedelim, böylece uzun aradan sonra kısaca bir yazıyla tekrar başlangıç yapalım. Çok yakın olmasını umduğum bir vakit, dipdiri bir blogla geleceğim. Kendine iyi bak, iyi günler dilerim. ♡

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder